بهترین زمان خرید بلیط هواپیما سنندج
وبلاگ ارزان ترین بلیط چارتر تیکبان
ارزان ترین بلیط چارتر

سنندج مرکز استان کردستان واقع در غرب ایران و بیست و سومین شهر بزرگ ایران است. شهر سنندج در نیمه اول قرن هفدهم و تقریبا در دوران سلسله صفویه ساخته شده است. این شهر در دره حاصل خیزی واقع در کوه‌های زاگرس واقع شده است. سنندج در مرکز استان قرار دارد و با تمام شهرهای این استان به جز سقز، بیجار، و بانه مرز مشترک دارد. سنندج از غرب به کوه آبیدر، از شمال به کوه شیخ معروف و از جنوب به کوه سراج‌ الدین محدود می‌شود. قدمت شهر سنندج به شش هزار سال پیش می‌رسد و آثاری نیز در تپه‌ای واقع در ضلع شرقی سنندج از دوران اشکانی در این شهر به دست آمده است که البته به دلیل ساخت وسازهای صورت گرفته در این منطقه، بخش زیادی از آن از بین رفته است.

شهر سنندج مرکز اصلی تجارت در استان کردستان است و بسیاری از محصولات مثل فرش، پارچه‌های کتانی، چرم، مواد فلزی، چاقو، مبلمان چوبی، شکر تصفیه شده و غذاهای فراوری شده در این شهر تولید می‌شود. همچنین سنندج معادن زیادی دارد که بسیاری از مواد استخراجی از این معادن را در بخش صادرات استفاده می‌کنند.

مردم سنندج به زبان کردی صحبت می‌کنند و اکثر مردم این شهر برای پوشش خود از لباس‌های محلی کردی استفاده می‌کنند. البته این روزها به دلیل گسترش روابط این شهر با دیگر شهرها کمتر از گذشته از لباس‌های محلی استفاده می‌شود. سنندج را با نام‌های «شهر هزارتپه» و «شهر مساجد» نیز می‌شناسند.

آب و هوای سنندج

سنندج شهری است که به دلیل واقع شدن در منطقه کوهستانی زاگرس آب و هوای سرد و نیمه خشک دارد. سنندج به لحاظ اقلیمی منطقه‌ای کوهستانی با دشت‌های مرتفع و دره‌های گسترده و پهناور است که این شرایط جوی مناسب، هر گردشگری را به سوی این شهر جذب می‌نماید. به طور کلی آب و هوای سنندج در فصل بهار و تابستان خنک و معتدل و در فصل زمستان سرد و یخبندان است.

سردترین ماه سال در این شهر بهمن ماه است که دمای هوا به حدود یک درجه سانتیگراد زیر صفر می‌رسد. از این رو فصل‌های بهار و تابستان بهترین فصول برای گردشگری در شهر سنندج می‌باشند.

جاهای دیدنی سنندج

سنندج نسبت به دیگر شهرهای ایران شهر جدیدتری است اما این شهر نیز بسیاری از جاذبه‌های گردشگری تاریخی را در خود جای داده است. بسیاری از بناهای تاریخی مثل قلعه‌ای از قرن 11 و 12، مسجد دارالاحسان و موزه سنندج در شهر سنندج بر جای مانده است. این موزه در عمارت سالار سعید واقع شده و اوروسی‌ها و شاهکار صنایع دستی چوبی آن معروف است. همچنین نواحی اطراف سنندج به خاطر وجود بسیاری از غارها، چشمه‌های آب گرم و دریاچه‌های آب شیرین آن معروف هستند.

طبیعت اطراف سنندج نیز بسیار زیبا و چشمگیر است. این شهر جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی تاثیر برانگیزی دارد که گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می‌کند. در ادامه تعدادی از مکان‌های دیدنی سنندج را به شما معرفی می‌کنیم.

  •   عمارت خسرو آباد
  •   پل قشلاق
  •   مجموعه تفریحی آبیدر
  •   عمارت وکیل الملک
  •   عمارت آصف وزیری
  •   مسجد جامع
  •   کلیسای سنندج
  •   سد گاوشان
  •   حمام خان
  •   حمام شیشه
  •   عمارت حبیبی

بلیط هواپیما تهران سنندج

برای رزرو بلیط هواپیما سنندج، پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز (مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و...) در تیک بان، نتایج حاصل را در تاریخ منتخب خود مشاهده می‌کنید و با اعمال فیلترینگ مناسب و مدنظر خود نتایج را کوتاه می‌کنید. با خرید بلیط سنندج شما فقط ۱ ساعت و ده دقیقه با شهر سرسبز و زیبای سنندج فاصله دارید.

پروازهایی که در مسیر سنندج انجام می‌شوند به شرح زیر است:

  •   پرواز تهران سنندج ایران ایر
  •   پرواز تهران سنندج آسمان
  •   پرواز تهران سنندج قشم ایر

 

همچنین مسافران می توانند بلیط پرواز سنندج تهران هواپیمایی ایران ایر، بلیط پرواز سنندج تهران هواپیمایی آسمان و بلیط پرواز سنندج تهران هواپیمایی قشم ایر را از طریق سایت تیک بان با ارزان‌ترین قیمت خریداری نمایند.

راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما سنندج

جستجوی بلیط هواپیما سنندج

ابتدا از برنامه پروازهای سنندج اطمینان حاصل کنید، برای اینکار در قسمت پرواز داخلی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز سنندج برای شما نمایش داده می‌شود.

رزرو بلیط هواپیما سنندج

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست بلیط‌ پروازهای سنندج به صورت صعودی از ارزان‌ ترین پرواز نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید؛ همچنین در قسمت «جزئیات بیشتر این پرواز» اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز موردنظر، به گام بعدی، یعنی ثبت مسافران منتقل می‌شوید.

برخی ویژگی‌های خرید بلیط هواپیما سنندج در تیک بان

  فرودگاه‌های سنندج

در زمان رزرو و خرید بلیط سنندج از تیک بان ، چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است می‌توانید آن را از لیست فرودگاههای سنندج که در بخش فیلترها نمایش داده می شود انتخاب کنید تا فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود.

بلیط ارزان سنندج

از اساسی‌ترین خدمات تیک بان در راستای تسهیل سفری خوش و خاطره‌انگیز، گارانتی ارزان‌ترین قیمت بلیط سنندج است پس دیگر لازم نیست نگران قیمت بلیط باشید فقط کافیست اطلاعات لازم را براساس فیلترینگ موجود مشخص نمایید تا پیشنهاد لحظه‌ای ایرلاین‌های همکار تیک بان را مشاهده کنید.

بلیط چارتر سنندج

شما با درج اطلاعات مبدا و مقصد از طریق مشاهده نتایج جستجو در قسمت فیلترینگ‌، می توانید ایرلاین‌های چارتر و سیستمی را به تفکیک مشاهده کرده و از قیمت‌های ویژه تیک بان بلیط چارتر سنندج خریداری کنید.

 

بلیط ارزان هواپیما سنندج

 با خرید بلیط هواپیما از سایت تیک بان شما گارانتی ارزان‌ترین قیمت بلیط پرواز سنندج را دارید. قیمت بلیط هواپیما سنندج به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود. بلیط ارزان سنندج را از تیک بان بخواهید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط علی رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: